Využívajte prosím vyššie uvedené tlačidlá , ktoré celý proces pre vrátenie tovaru či reklamácie zjednodušujú. Vždy sa snažíme konať rýchlo a férovo.
V prípade niektorých reklamácií je možné, že bude stačiť len zaslať fotografiu alebo video záznam s popisom problému a nie je tak potrebné tovar zasielať fyzicky. Týmto sa môže ušetriť čas aj náklady na zaslanie tovaru, preto opäť využite tlačidlá vyššie, kde je možné nahrať aj fotografie.
Tovar prosím vracajte ideálne čistý, suchý a neopotrebovaný. Pokiaľ bude vrátený tovar používaný či nekompletný (tj napríklad bez obalu), môžeme vám podľa zákona aj obchodných podmienok ponížiť vrátenú cenu o náklady na uvedenie veci do pôvodného stavu. Je to logické určite by ste si tiež nechceli kúpiť tovar po niekom, kto ho používal pred vami.
Tovar späť k nám nikdy neodosielajte na dobierku , takýto tovar nebude prevzatý pri doručení.
Ak dorazil Váš balíček poškodený, čo sa stáva naozaj výnimočne, spíšte s dopravcom škodový protokol. Pokiaľ nie informujte nás prosím čo najskôr cez formulár vyššie.
V prípade, že sa rozhodnete zaslať tovar priamo na nižšie uvedenú adresu , majte na prosím na pamäti, že tento spôsob môže vyjsť dráže, než cez nami ponúkané dopravcu, ktoré vám ponúkneme v priebehu vrátenia či reklamácie cez vyššie uvedené tlačidlá .
Formulár na odstúpenie od zmluvy
Adresa pre vrátenie či reklamáciu:
GourmetKava sro |
(reklamácia/vracanie) |
Mánesova 49 |
12000 Praha, CZ |